.

.
"L'estel d'un esguard/ i el d'una senyera,/ la guerra i l'amor:/ la sal de la terra./ Al llavi una flor/ i l'espasa ferma".

Divisa. La Gesta dels Estels.
Joan Salvat-Papasseit.
.


.

.

dimecres, 5 de juliol de 2017

Postconcert munyossià, que no teniu paciència...


Ontinyent, a dimecres cinc de juliol de 2017.

A veure xiquetes!, atenció xiqueeeets!

Com que m'és del tot impossible desplaçar-me a cap lloc que no siga casa-feina, feina-casa, no m'és factible tampoc passar les moltes fotos del "postconcert" que voleu que li passe a Paco perquè vos les vaja distribuint. Quin cacau, Arnau...!

És per això que he decidit pujar ací els "retratos" que vos vaig fer amb ell, sense processar ni res, per tal que vos els baixeu, si vos ve de gust. Vos pareix bé? Sí?, bé, així m'agrada...

Com que destil·len amistat i bonhomia, les imatges, supose que no hi haurà cap problema. I si el hi ha, poseu-vos en contacte amb mi, i no m'esvaloteu el corral. He, he, he...

Au, useu-les sempre a fi de bé...