.

.
"I despullant, de dia, les hortes i els jardins,/ en premi de les teves volences sobiranes,/ tos temples ornaria de flamejants magranes/ que, ben ferides, llencen un xàfec de robins".

Els fruits saborosos.
Josep Carner.
.


.

.

dimecres, 19 de juliol de 2017

I no t'abellirà passar una nit amb Paco, a Alfarb?



Ontinyent, a dimecres dèneu de juliol de 2017.

Abans que se'm passe a mi, arribe tard i no t'ho pugues apuntar en l'agenda.
I sí, de nou parlem de Paco... Però si no t'avise que el proper diumenge li fan un homenatge espectacular a Alfarb, després encara m'ho retrauràs, que no et dic les coses interessants...

A veure. Que Paco, si canta, cantarà poc. És cosa de la Lira d'Alfarb i l'ajuntament del poble. A les 11 de la nit del diumenge vint-i-tres de juliol, en el pati de l'escola, han programat tot un espectacle anomenat "Una nit amb Paco Muñoz". La banda i els seus alumnes interpretaran un seguit de peces ben triades (estava jo present quan la tria, veges tu la coincidència..., i done fe que allò que triaren és del bo, bo), partituritzades per a l'ocasió per Hugo Chinesta, que s'encarregarà de la direcció musical. 

I qui cantarà, doncs, si Paco canta poc? Doncs mira quin llistat... Andreu Valor (si arriba a temps), Toni de l'Hostal (i d'ací pot eixir un pollastre o una rosca amb bona cosa d'all...), Lluís el Sifoner (que m'han xerrat quina canta i no m'ho pense perdre per reeeeees del món!), Aitana Ferrer (que fa temps que no l'escolte en directe i m'abelleix molt; ara es dedica a cantar pels xiquets, una gràcia, tu..., el senyor Miquel Gil, i Lola la Molinera, i sant Apa!, Ina Martí i Xavi de Bétera... Mare tape'm!

I jo, ben ample. Per què? Perquè Paco es mereix una mostra d'estimes tan alta. Perquè sé que la gent que hi participa se l'estima de debò, com em consta que succeeix també amb els qui organitzen la vetlada. Ah!, i també per una cosa del tot personal... M'és un goig que per a fer el cartell de l'homenatge, hagen agafat una fotografia meua... Li la vaig passar, com totes les què vaig fent de concert en concert, al Paco, i ara ha estat una sorpresa trobar-me-la... És del concert primer, el d'Almussafes, que Paco encara no s'havia tallat els cabells... Si li agrada el treball prou com per passar-ne un exemple per a il·lustrar una ocasió com aquesta, com vols que estiga jo? Això, tou i ample...

Vindràs a Alfarb? Et guardem un lloguet?