.

.
"Any empeny qui dia passa/ si no corre poc ni massa;/ que el passar no t’ha de doldre,/ el sol sap on s’ha de pondre./ Si vols prendre el meu avís:/ hora és de ser feliç".

Gnomon.

Sergi Gómez i Soler
.


dissabte, 22 de juliol de 2017

El meu pregó de les Festes de Sant Agustí de Bocairent de 2016


Ontinyent, a dissabte vint-i-dos de juliol de 2017.

Demà farà un any, i no és cap refrany ni dita la data anyal, que vaig intentar pronunciar el pregó de les Festes de Sant Agustí de Bocairent. Esperava que en el programa de les festes d'enguany apareguera publicat. Sé que la Junta de Majorals no té per costum editar el text del manteniment, però com que foren ells qui em cridaren en no haver clavariessa que pogués encomanar a algú el treball (tal i com els és costum), havia arribat a pensar que enguany podria aparéixer a la revista. És per això que no vaig publicar el text ni donar cap còpia del mateix, amb l'excepció sabuda de les dues persones a qui vaig dedicar-lo: Juanjo Alcaide i Paco Muñoz.

Trobe que és un moment excel·lent per oferir-te'l també a tu. Ací el tens, completet, tal i com vaig concebre'l, per si t'abellira llegir-lo...