.

.

"Malaurat aquell qui oblida els vents/ i segueix, i no atura la roda/ no sabent entonar ni tant sols/ una pobra, i trista, nadala de caminant.

No hi ha millor mercader que el Ponent per la neu".

DirHivern.

Sergi Gómez i Soler

.


El Calendari d'Advent d'Animafesta - Can Carrasca

El Calendari d'Advent d'Animafesta - Can Carrasca

.

.

EL BETLEM DE CAN CARRASCA JA ESTÀ EN MARXA

EL BETLEM DE CAN CARRASCA JA ESTÀ EN MARXA

dijous, 20 de juliol de 2017

400.000 visites, que es diu prompte...





Ontinyent, a dijous vint de juliol de 2017.

Estimades i estimats; abans de dir res més, moltes gràcies.
Si fa un cert temps m'haveren dit que el meu blog arribaria a les quatre-centes mil visites, m'hauria rist de qui tal exagaració asseverara... I ves per on, aquesta nit passada hem arribat a aquesta xifra. En veure-ho, un calfred em va recórrer l'esquena... Estava acompanyant en el treball a un amic quan vaig adonar-me'n del compte redó. Fa molt de temps que no mire les xifres perquè no lluite per cap tipus de rànquing classificatori i això de la numerologia sempre m'ho he pres d'aquella manera, com un fet anecdòtic, i risible, o bé com una curiositat.

Ara bé, quatre-centes mil visites? Uf... No són moltes?
Espera...., són més encara. Que no he tingut hui temps de posar-me a escriure i, quan ho he fet, ja en portàvem cinc-centes visites més...!!! Quan vos pega per...

Gràcies a les fidelitats i les infidelitats, a la tafaneria i l'interés cert... Espere que puguem seguir xerrant i distraient-nos junts... El problema que trobe és que açò sempre, sempre, és un monòleg. Bé que m'agradaria interaccionar amb els tants i les tantes com sou. Ja vos ho dic, i més ara que ens trobem en temps de vacances: ma casa, Can Carrasca, està ben oberta i vos espere per xerrar. No faltarà mistela ni herberet per ajudar a petar conversa... 

I per celebrar aquesta xifra rodanxona, un regal: el vídeo que Dénia TV ha publicat del piromusical amb què han conclós les darreres festes de la ciutat. Si salteu directament al minut 4, trobareu una meravellosa sorpresa...

Moltes gràcies de nou...