.

.
"L'estel d'un esguard/ i el d'una senyera,/ la guerra i l'amor:/ la sal de la terra./ Al llavi una flor/ i l'espasa ferma".

Divisa. La Gesta dels Estels.
Joan Salvat-Papasseit.
.


.

.

dimecres, 21 de juny de 2017

La senyora Marois, que vol estafar-me!!!!




Biar, a dimecres vint-i-u de juny de 2017. Solstici d'Estiu.

De nou, la moribunda senyora Nicole Benoite Marois m'escriu des del llit en què està tan patidora, i des de fa tants mesos... Ella, pobreta meua, insisteix que li queden pocs dies per anar-se'n d'aquest món, i des de fa un any no para d'enviar-me cartes: sembla que vol fer-me el seu hereu. L'únic motiu que trobe és que sóc el seu "Querido amado". Jo, "mera" que faig memòria, no recorde..., massa feliç la faria perquè ara, en el seu últim moment, que s'allarga de manera sorprenent, s'enrecorde amb tanta intensitat de mi...

Heus ací el missatge que m'envia una i altra vegada...


"Querido amado,

Que la paz del Señor esté con vosotros y con vuestra casa, y que nunca experimentéis lo que paso por mi enfermedad.

Soy la Sra. Nicole Benoite Marois y he estado sufriendo de una enfermedad de cáncer de ovario y el médico dice que tengo pocos días para irme. Soy de (París) Francia pero con sede en África Burkina Faso desde hace ocho años como una mujer de negocios que se ocupan de la exportación de oro.

Ahora que estoy a punto de terminar la carrera como esta, sin ningún miembro de la familia y ningún niño. Tengo $ 3 millones de dólares en el Banco de Desarrollo de África (BAD) de Burkina Faso que instruí al banco a dar St Andrews Misionero en Burkina Faso.But mi mente no está en reposo porque estoy escribiendo esta carta ahora a través de la ayuda de mi ordenador Al lado de mi cama enferma.

También tengo $ 4.5 millones de dólares en Eco-Bank aquí en Burkina Faso e instruí al banco a transferir el fondo a usted como extranjero que se aplicará al banco después de que yo haya ido, que deben liberar el fondo a él / ella, Pero usted me asegurará que usted tomará el 50% del fondo y dará el 50% a los orfanatos caseros en su país para que mi corazón descanse.

Responda a mí inmediatamente a través de mi dirección de correo electrónico privada (marois.nicole1958@yahoo.com) para más detalles ya que tengo pocos días para terminar mi vida debido a la enfermedad del cáncer de ovario, con la esperanza de que entienda mi punto

Suyo bastante amigo,
Sra. Nicole Benoite Marois"


Aprofitar la benevolença pública davant els malalts de càncer és una abominació. Provar a pescar gent que puga engolir-se aquesta patranya és tot un atreviment. Jugar amb la caritat és ja imperdonable.

L'he vetada. L'he marcada com estafa de pesca una infinitat de vegades. Ella, torna a voler commoure'm amb un destrellat absolut de carta i d'argumentari cada dos dies, aproximadament.

Com vaig a fiar-me de ningú que en un mateix full em diga "Querido amado" i acabe titlant-me de "bastante amigo"???, xe collons...