.

.
"Desperta't i emplaina't posa't el dia a l'hora / i obre el frigorífic i el rebost i calcula les compres del matí/
—no només les que et calen sinó "allò" que veuràs / cridant-te en mostradors aparadors i lleixes i que recordaràs/ "necessitar" de sobte...!".

David Mira Gramage
.


.

.

divendres, 23 de juny de 2017

Conjuració jaculatòrica




Ontinyent, a divendres vint-i-tres de juny de 2017. Nit de Sant Joan.

No he escrit jo ni res sobre la Nit de Sant Joan... Hui mateix, si el fat m'ho permet, tornaré a fer-ho. Era, de lluny, la meua festa preferida, i entre ordalies i passades, si n'hauré fet en nits com aquesta durant tota la meua vida...

Ara, preferisc escriure. Però dins de mi encara hi ha la rampaina i, si t'encantes, demà t'estic contant d'alguna animalada que hui podré haver fet...

De moment, ací tens un sonet que vaig escriure en una nit de les que més especials em fou... Si tu saberes...