.

.

"Malaurat aquell qui oblida els vents/ i segueix, i no atura la roda/ no sabent entonar ni tant sols/ una pobra, i trista, nadala de caminant.

No hi ha millor mercader que el Ponent per la neu".

DirHivern.

Sergi Gómez i Soler

.


El Calendari d'Advent d'Animafesta - Can Carrasca

El Calendari d'Advent d'Animafesta - Can Carrasca

.

.

EL BETLEM DE CAN CARRASCA JA ESTÀ EN MARXA

EL BETLEM DE CAN CARRASCA JA ESTÀ EN MARXA

dijous, 18 de maig de 2017

Sóc jo també un robot romàntic decorador?




Ontinyent, a dijous dihuit de maig de 2017.

Ooooooooostres!!!!! 
Una de les coses més interessants que ha resultat de les pujades i baixades Ontinyent-Biar amb la meua quefa, lady Barberà, ha estat la constatació que hi ha coses que no poden ser..., d'allò de les casualitats i tota la pesca...  Com per exemple: com és possible que la senyora Alaska i el seu companyó Nacho Canut hagen publicat el seu disc "Canciones para robots románticos" (2016)  sense ni coneixer-me ni haver parlat amb mi? Si és que conten la meua vida fil per randa en el moment en què jo estava vivint-la al peu de la seua lletra...!

Les cançons que ha anat posant-me Laura m'han fet veure que o bé jo també sóc un autòmat romàntic, cosa que no dubte en absolut (per titella i per bledós amorístic), o bé sóc la persona més previsible del món, que també... A saber la de fanocs que, com jo... De moment, ara mateix estic parlant a través del facebook amb una...


Ei, potser no he escrit poesia sobre la debacle perquè ja la feien ells? Però no..., no crec, en aquesta explicació del perquè he redecorat a més no poder ma casa, ells acaben dient que "sólo se que da lo mismo si tú no estás", i jo pense que no, que no dóna el mateix: ara no tinc cap dubte que és molt millor, tot ple d'elements gòtics monumentals! 


Au, a posar-me el disc a tope mentre netege casa...