.

.

"Malaurat aquell qui oblida els vents/ i segueix, i no atura la roda/ no sabent entonar ni tant sols/ una pobra, i trista, nadala de caminant.

No hi ha millor mercader que el Ponent per la neu".

DirHivern.

Sergi Gómez i Soler

.


El Calendari d'Advent d'Animafesta - Can Carrasca

El Calendari d'Advent d'Animafesta - Can Carrasca

.

.

EL BETLEM DE CAN CARRASCA JA ESTÀ EN MARXA

EL BETLEM DE CAN CARRASCA JA ESTÀ EN MARXA

divendres, 10 de març de 2017

Fer com fan no és pecat... si és de futbol que estem parlant!





Biar, a divendres deu de març de 2017.

Pren. Ací et passe una altra dada per si estàs fent recull de les bajanades que, per simple imitació televisiva, acostumen a fer els joves de hui mateix.

Un alumne, segon d'ESO parle, m'arriba amb els cabells tintats de magenta.

Davant la meua pregunta em diu que ha anat a un comerç dels regentats per xinesos i s'ha comprat el primer esprai que ha trobat i se l'ha abocat. El color, li senta bé, el procediment m'espanta... Què no té pell i tot repintada? I en fregar-se la mà li queda del tot sanguinosa, com el coll del jersei... Home, si vols quedar-te tan calb com jo portes bon camí amb aquestes imprudències...

I en confirmar-me el perquè... Si el Barça guanyava al París-Sant Germain, la famosa remuntada aquella que s'ha volgut vendre com històricament histèrica, ell s'havia apostat amb altres companys i junt a uns altres tercers, que es pintaria els cabells. I alg d'ells, encara afig, s'afaitaria els testicles i es "faria" les cames amb cera... Quede garratibat, desesmat, esbalaït, atònit i quants mots definidors del meu pasme vulgues afegir, sempre que siguen ben sonors...

No m'extranya gens. És el pa nostre de la banalitat diària. Veus que algú la diu pels mitjans, i tu proves la imitació, estupidíssima segur, al teu nivell de possibles. Bo... Ja veurem què diuen els pares, si és que els pares se n'assabenten de totes aquestes mantàfules preadolescents i tal...

Un dels alumnes implicats en la conxorxa apòstica m'ha assegurat que no es pintarà el cabell fins dilluns, perquè jo puga veure'l, com li queda... Li he demanat que, per favor, si ho fa, almenys que es gaste uns euros en un material que no puga deixar-lo com si li hagués passat la processionària per sobre...

Jo, des que vaig veure les imatges d'un president del Barça banyant-se al riu Tàmesi perquè "havíem" guanyat no sé ja quina copa a Londres, ja...