.

.
"Algun dia m'alçaré/ des de la vall a la serra,/ de la serra al núvol blanc,/ del núvol blanc a l'estrella,/ de l'estrella a l'infinit/ que mon esperit sedeja".

Esperança.
Jacint Verdaguer.
.


.

.

dimecres, 22 de febrer de 2017

Que sí que hi haurà Carnestoltes a Benimaclet!!!!




Ontinyent, a dimecres vint-i-dos de febrer de 2017.

Després d'un temps prudencial és hora ja de començar a treure conclusions sobre l'actuació del govern actual de la ciutat de València. Pel meu costat, el de la cultura festiva, aplaudisc moltes de les mesures preses. No es pot negar que hi ha camps en què s'ha avançat molt en poc temps. Això sí, també moltes de les maneres m'han semblat d'un ridícul pujat, envermellidores. Ja no parle del despotisme il·lustrat que destil·len, no... Potser prompte parlarem abastament del tema. Ara, no estic per a massa orgues. 

Això sí. Et deixe aquesta proclama treta abans de la Proclama del Carnestoltes, per l'Assemblea de Veïns de Benimaclet per si vols veure per on van les coses... 

Clar que hi haurà Carnestoltes! Clar que entraran Tirant i Maclet! Clar que proclamarem la Independència! I un servidor hi serà present per tal de passar-s'ho de conya i, de pas, recolzar una bona gent, una preciosa festa i un sentiment combatiu, de veritat, i sempre alegre...





Un amic m'ha xerrat que vol acudir disfressat de P. Fuset ballant la bandera dels Degolladors.
Li he aconsellat que se n'estiga...

Jo, en canvi, he tingut una pensada divertida... Per celebrar l'any que ve el 30 aniversari de la celebració, podríem fer tants cartells anunciadors com edite l'Ajuntament de València de les Falles. Això sí, podem arribar a arroïnar-nos al pas que van aquests...