.

.
"Any empeny qui dia passa/ si no corre poc ni massa;/ que el passar no t’ha de doldre,/ el sol sap on s’ha de pondre./ Si vols prendre el meu avís:/ hora és de ser feliç".

Gnomon.

Sergi Gómez i Soler
.


dimarts, 7 de febrer de 2017

Capdesquadra




Ontinyent, a dimarts set de febrer de 2017.

He esperat a tindre temps aquesta vesprada per tal de poder passar a net el poema que vaig escriure immediatament després que, en l'entrada de Bocairent, passara la meua estimada amiga Inma com a cap d'esquadra amb els Marrocs.

Ja t'havia avisat que m'emocionaria, com feia aquest homenatge a son pare, que descansa en pau... El que no esperava és que de la visió tan bella que m'oferí, em vingueren unes lletres tan immediates que, qui al meu costat es trobava, no podia creure-s'ho, i això que ho veia com ratllava jo el meu quadernet de viatge...

Ací estan...





(Per cert, que no se m'oblide... Foto de Juanjo Alcaide passada per ací de qualsevol manera per les meues mans fussadores i incompetents...).