.

.

LA MORT, CONTADA AL NEN DEL VEÏNAT

La Mort venia de vegades,
però mai no se'n volia anar,
car es trobava bé,
allò que es diu ben bé,
ja saps,
com tu quan surts al corral i jugues
amb els pollets i amb els conills
i agafes una pedra verda
i la trenques amb una pedra blanca
i et poses a plorar de sobte
perquè sí, sense cap moriu,
i com ningú no et fa cas
calles,
i després tornes a jugar
amb açò o amb allò...
Mai no se'n va anar, la Mort,
i es va quedar per a sempre amb nosaltres,
la Mort, ja sap.

Vicent Andrés Estellés.

.


dissabte, 10 de desembre de 2016

Hola de nou...





Ontinyent, a divendres nou de desembre de 2016.

Bona nit.

Ahui, heu visitat Can Carrasca - Animafesta un total de 1241 "persones". D'elles, 346 ho heu fet directament al post en què vos saludava i vos pregava que us féreu visibles...

6 persones m'heu respost a través de comentaris al blog i una vintena ho heu fet a través del Facebook. Una dotzena m'heu enviat algun correu electrònic i dos o tres whatsaaps m'han arribat també...

Vos estic molt agraït. Encara que sou pocs comparativament els qui m'heu respost, només saber que sou ahi m'anima, i em motiva a seguir escrivint.

Però per favor, no vos n'aneu massa lluny i, de tant en tant, feu-me algun comentari perquè no vos perda de vista, val?

I als qui heu dit que vos voleu fer una misteleta o un herberet, ma casa està oberta, només cal que vulgueu passar...

Els vostres comentaris m'han emocionat.

Moltes gràcies...

1 comentari:

Mercè Lloret ha dit...

hola Sergi, jo vaig fer un comentari que, pel que sembla, no ha eixit a la llum. Ja sé que de vegades això sol passar. En l'anterior comentari et deia que jo també he observat en el meu blog que n'hi moltes més visites ara que abans i no sé el perquè, la veritat és que jo no em fie massa d'aquest comptador. Però bé, al que anàvem. Jo sé quan tu entres i m'imagine que tu també ho saps quan entre jo. En resum jo entre alguna vegada al teu blog i també llig algun dels teus comentaris al face.
Ja fa temps que no ens hem coincidit en cap dels llocs, a veure si aquestos Nadals tenim més sort.
Una abraçada,