.

.
"Algun dia m'alçaré/ des de la vall a la serra,/ de la serra al núvol blanc,/ del núvol blanc a l'estrella,/ de l'estrella a l'infinit/ que mon esperit sedeja".

Esperança.
Jacint Verdaguer.
.


.

.

dimecres, 28 de desembre de 2016

FOLLS!!!!!


València, a dimecres vint-i-huit de desembre de 2016.




Dia major de les Festes de Folls, amb el permís dels dies del Carnestoltes i tal... I jo, mullant-me als subúrbis de la capi (casal) traginant menudències en lloc d'estar-me a Ibi, embrutant-me com Déu diuen que mana..., d'ous, pirotècnia i farina... I darrerament també material d'extintor que deixa la plaça feta una porqueria i no vulgues saber-ne els pulmons...

Doncs això, que al meu betlem també hi ha representant els Folls, l'Alcalde de la Justícia Nova d'Ibi. També hi ha tothom de la Germandat dels Folls del Camp de Mirra... En el primer poble vaig arribar a escriure un llibre sobre el tema (ara fa deu anys)  i ser Amantat, a més de formar part de les tropes diverses edicions; a més d'aplaudidor vespertí de Dansers i Tapats, i nocturn del Ball del Virrei. En el segon, fins i tot em van fer "Vicealcalde" per tal que presidira la missa i vaig acabar cantant els goigs que li vaig escriure a la Mare de Déu del Safrà amb el rector titular, no amb el dels Folls, el qui només hui li diu "fill" al "nebot", perquè els altres dies ningú no s'ho prendria seriosament...

Ja veus si he arribat a fer coses jo en aquesta vida... I més que en pense fer, que estic ben FOLL!