.

.

"Malaurat aquell qui oblida els vents/ i segueix, i no atura la roda/ no sabent entonar ni tant sols/ una pobra, i trista, nadala de caminant.

No hi ha millor mercader que el Ponent per la neu".

DirHivern.

Sergi Gómez i Soler

.


El Calendari d'Advent d'Animafesta - Can Carrasca

El Calendari d'Advent d'Animafesta - Can Carrasca

.

.

EL BETLEM DE CAN CARRASCA JA ESTÀ EN MARXA

EL BETLEM DE CAN CARRASCA JA ESTÀ EN MARXA

dimecres, 16 de novembre de 2016

Adéu lluner...




Biar, a dimarts quinze de novembre de 2016. Sants Albert i Leopold.

Estimada Lluna.

Ha sigut eixir de casa i, com si m'estigueres esperant al parc, t'has deixat veure en plena rialla.
Potser et burlaves de la meua dèria. Segur que te'n reies de com nade entre misèries morals que no em corresponen, i així cada dia, i no sé... Això sí, el teu somriure agraït te l'agraisc jo també en un joc de reprocitats que no és ver. Tu tens sempre les de guanyar...

M'he sentit estimat quan t'has fet companya en el viatge.

En arribar, t'he buscat. I de nou has jugat a amagar-te, no fóra cosa que et veieren amb mi... He corregut al que ja és el meu racó de predilecció i encara t'he pogut acomiadar, enllà entre els núvols sobre un castell de Biar que, cada vegada, se'm fa més quotidià i més bell... He provat de capturar-te l'ombra com a darrer intent de preservar-te en cada mi que vindrà al dia... T'has deixat veure, sí, però no atrapar... I sí, ets a la imatge, però tan blanca que amb el cel et confons. Qui sabrà veure't? Només tu i jo i la gent que, sorpresa, ha volgut mirar-te com jo et veia, t'hem sabut el lloc exacte i ara podem rememorar-te, riallera encara. Observada per un món que habitualment acota el cap mentre va xafant cabòries enteranyinadores...

Gràcies per tot el què m'has donat, refredat inclòs.
Amb tu, aprenc encara més com estimar(-me).