.

.
"Any empeny qui dia passa/ si no corre poc ni massa;/ que el passar no t’ha de doldre,/ el sol sap on s’ha de pondre./ Si vols prendre el meu avís:/ hora és de ser feliç".

Gnomon.

Sergi Gómez i Soler
.


dissabte, 10 de setembre de 2016

I gràcies a l'institut de Bigastro, clar...!


Ontinyent, a dissabte deu de setembre de 2016.

He rebut de Miquel aquestes tres fotografies. Pel què em conta han penjat en el passadís de l'IES Miguel Hernández de Bigastro els cartells, emmarcats i tot, que vaig realitzar allí aquesta primavera com a homenatge del Departament de València a l'aniversari de la mort de Ramon Llull..., els recordes?


Estic emocionat i tot, quina passada! Moltes gràcies per la iniciativa... El dia que puga tindre lliure per baixar a veure-ho, i veure als companys i els alumnes que tant m'estime, no dubtaré en pillar el cotxe i fer marxa!


Vos desitge un molt bon curs a tots! Si hi ha coses i gents i gestos i moments que enyoraré de tan preuat institut...