.

.
"Any empeny qui dia passa/ si no corre poc ni massa;/ que el passar no t’ha de doldre,/ el sol sap on s’ha de pondre./ Si vols prendre el meu avís:/ hora és de ser feliç".

Gnomon.

Sergi Gómez i Soler
.


diumenge, 21 d’agost de 2016

Nostra Senyora...






París, a Dia de la Redempció. Vint-i-u d'agost de 2016.



"Jo no ho sé si pots sentir-me ni què he vingut a fer.
No ho sé pas si m'entendries, no he resat mai bé.
Sí, ja ho sé sóc sols un pària, no puc parlar amb ningú
però ara et miro i em pregunto si en el fons jo sóc com tu.

Déu, salva els pàries, volen molt poc.
Dóna'ls l'amor que no troben enlloc.
Déu, protegeix-los, depenen de tu.
Déu, salva els pàries que no vol ningú.

(Jo vull salut,
jo vull diners,
jo vull la glòria de reis i guerrers, 
jo vull amor
tenir-ho tot,
jo vull que Déu i els seus àngels m'escoltin).


Res no demano, tinc el que em cal
però penso en tants altres, perduts i malalts.
Déu, no els oblidis, que el món ja ho ha fet,
jo que em pensava que tots érem teus.
Déu, salva els pàries, són fills de Déu".