.

.
"Desperta't i emplaina't posa't el dia a l'hora / i obre el frigorífic i el rebost i calcula les compres del matí/
—no només les que et calen sinó "allò" que veuràs / cridant-te en mostradors aparadors i lleixes i que recordaràs/ "necessitar" de sobte...!".

David Mira Gramage
.


.

.

dissabte, 2 de juliol de 2016

Traca correguda...








València, a u de juliol de 2016.

Trobe una manera ben divertida això de començar la GRAAAAAANNNNNN Fira de Juliol de la capital fent una traca correguda, senzilla, sense pretensions, divertida fins i tot. Una volta de pòlvora ràpida seguida per un grapadet de gent per sota i un nombre considerable de persones al centre de la plaça, armades totes, jo també, amb càmera en mà per imortalitzar aquests petits detalls d'una vida que arriba a sorprendre per coses que ni tant sols et sorprendria que et sorprengueren. I no cregues, que donà molt de sí tal traca...


No faltà tampoc el pregó, curt, d'un senyor Camarena a qui no vaig escoltar res, més que res perquè no tenia res a dir-me, no perquè no m'importe el que diga, que tampoc; és que jo anava per altre camí (i ací va un fragment que he borrat perque em clave de mala manera amb la forma d'actuar dels polítics que manen ara a València pel que fa a la qüestió festiva. Eren paraules gracioses, alguna humorada enginyosa hi havia també... Però clar, igual alguns amics lectors que no veuen les coses com jo, encegats en que ELS SEUS tot ho fan bé, es molestaven amb mi, i... ) .



Bé, deixem-nos de bajanades que nosaltres hem arribat ací per altres causes més nobles, i ens cal seguir fent pràctiques amb el regal digital que ens hem agenciat, no siga que arribe la nit, i amb el seu secret, encara la caguem...

(PD: No vos ho prengueu a mal, compromisaris compromesos que em llegiu. No tinc res més contra els vostres que el mateix que tinc contra els altres polits. Em sobra la pretenciositat, la banalitat, la vacuïtat, el postureig..., i si porta saragüells, encara em sobra més. Jo encara sóc dels que creu en la dignitat del saragüell...!)