.

.
"Au, vinga, amunt, amunt!/ Obre els teus ulls i amunt!/ Puja a la barca amb el teu bagatge/, i recorda fer la vida teua!"

Tinc un clavell per tu.
Lluís Llach i Grande.
.


divendres, 29 de juliol de 2016

Més sobre plagiaris...

Ontinyent, a divendres vint-i-nou de juliol de 2016.

Puix senyor, anit ens van tocar les onze ben tocades a l'estudi del senyor Alcaide. Estàvem perpetrant altra de les nostres beneïdes barbaritats, que són coses que ajuden a viure, perquè fan pair en formes iròniques les malvestats del món que ens vol ofegar, i no pot...

Vam parlar dels darrers casos de plagis que hem arribat a conéixer, alguns de ben sonats... Tot girava al voltant del fet que, com enguany l'home fa anys redons que va obrir l'estudi a Bocairent, alguna cosa caldrà fer amb el logotip... Aquest:




Ja són molts anys i... I? Tants que ha donat temps a que algú li'l plagie, o no és plagi aquest altre logotip que ací baix vos mostre?




Plagi i sense gràcia. D'evident gust de segona mà. Almenys ho haveren fet mínimament bé, recollons! Total, pensarien, a veure qui va a enterar-se en la "madre patria" que a Mèxic algú havia intentat..., no sé bé com dir-ho, quedar-se en un "quiero y no puedo" estilístic? 
Si és que, en l'época de les xarxes socials, ja no hi ha res amagable en el món. Em vaig enterar jo, tan despistat com sóc, que m'estaven posant les banyes a onze mil quilòmetres de distància, allà al "con sud"..., imagina't...!




Doncs bé, que arribe a la meta el cavaller o senyora que tal ha fet, que retratat queda en fer-ho (no vol dir això photofinish?). Si el rei Salomó hagués sabut que tan cert era allò que no hi ha res de nou sota la capeta del sol, igual hauria registrat la frase per cobrar royalties. A mi ja no m'estranya res des que he sabut que hi ha concursos de cartells festius que utilitzen el meu blog "Carrer Cartelleria" per veure si els possibles guanyadors poden ser plagis d'altres o, fins i tot, més divertit encara: autoplagis!