.

.
"Au, vinga, amunt, amunt!/ Obre els teus ulls i amunt!/ Puja a la barca amb el teu bagatge/, i recorda fer la vida teua!"

Tinc un clavell per tu.
Lluís Llach i Grande.
.


dimecres, 27 de juliol de 2016

Fotos de societat...


Ontinyent, a dimecres vint-i-set de juliol de 2016.

L'estrany no és que Sergi publique fotos d'ell mateix en societat, sinó que socialitze...

Em demana una lectora que penge alguna foto de l'acte del dissabte passat, més que res per tafanejar com anava vestit, que m'esperava amb vaquers... Com que Juanjo Alcaide me n'ha fet arribar algunes de molt divertides, les penge ací mateix pel vostre content i perque qui vulga criticar, critique, total, mig món parla de l'altre mig i jo anava ben cofoi amb la meua corbata magenta. Sí? Dirà algun sorprés, Sergi amb corbata, què ha descobert que existeixen? I que no es repetisca molt sovint, el posar-me-la...



Passacarrers previ a la proclamació..., que com no em vaig enganxar els peus amb el gaiato en cap ocasió? Un servidor n'ha fet servir tota la vida un per anar per la muntanya..., la pràctica fa mestres.



Jo, navegant en aigues salades de mi nascudes...



I ací amb la "familiy", germana, nebot i pares, a l'escenari, perque notaren per què havia suat jo tant...


 Mai no agrairé prou la companyia dels amics. Ací amb Jordi i Pilar, banyeruts de pro, que es van deixar a casa un cas com un cabàs d'important per acostar-se...



I ací amb els Majorals i la presentadora de l'acte. Quina fotografia més institucional, xe.

Només em falta una foto que m'agradaria tindre, i molt... Els demanaré permís als Majorals i li demanaré a Juanjo que la dispare... L'endevines? Segur que sí. Amb els Cabolos...!!!!