.

.

"-Seràs roure, seràs penya,/seràs mar esvalotat,/ seràs aire que s'ìnflama,/ seràs astre rutilant,/ seràs home sobre-home,/ perquè en tens la voluntat./ Correràs per monts i planes,/ per la terra, que és tan gran,/ muntat en cavall de flames/ que no se't cansarà mai./ El teu pas farà basarda/ com el pas del temporal./ Totes les veus de la terra/ cridaran al teu voltant./ Te diran ànima en pena/ com si fossis condemnat."

El Comte Arnau.

Joan Maragall.

.


dissabte, 23 de juliol de 2016

Anem per feina...

Bocairent, a vint-i-tres de juliol de 2016.

Hola!, a aquestes hores estem a punt d'eixir en comitiva des de la seu dels Majorals fins al Patronat. En ma vida m'he vist en altra com aquesta... M'he posat la corbata magenta i tot... La gent no es vist de dansadora? Jo m'he vestit de pregoner, però per una raó només: és la primera vegada que usaré un rellotge de butxaca que em va regalar fa temps una família que vaig estimar molt, i clar, convé adaptar-se a la serioritat vestimentària que exigeix tal rellotge...

Bé, espere tindre sort i no enfarfallugar-me massa...

De moment, i en primícia per a tu que no véns a escoltar-me, tens ací la primera pàgina...