.

.
"Any empeny qui dia passa/ si no corre poc ni massa;/ que el passar no t’ha de doldre,/ el sol sap on s’ha de pondre./ Si vols prendre el meu avís:/ hora és de ser feliç".

Gnomon.

Sergi Gómez i Soler
.


dijous, 23 de juny de 2016

Recollons, que no puc votar!!!!!



Ontinyent, a dijous vint-i-tres de juny de 2016. Nit de Sant Joan.


Seran desgraciats, xe...!
No sé de qui és la culpa, si de l'ajuntament del meu poble o d'alguna de les entelèquies superiors que ens malgovernen! Però la cosa és que, després de tanta campanya, tanta balostiada propagandística i tanta por com m'han arribat a fer, he matinat per anar a votar i no allargar massa la cua i, en arribar al col·legi on solc dipositar el meu vot, me l'he trobat absolutament tancat!!!!

He preguntat, però ningú no m'ha sabut donar notícia. Una cosa tan important, veritablement històrica, que ens afecta a tots d'una manera tan profunda, i no puc dir la meua? Un referèndum que es convoca per tal que una part de la Unió Europea com és el Regne Unit de la Gran Bretanya puga eixir-se'n, independitzar-se de tots nosaltres, implica replegar l'opinió de tots i cadascun dels països, regions i ciutadans europeus. ¿Que no és el què diuen i rediuen els polítics espànyics quan se'ls parla de fer referèndums sobre el tema a la península, que la sobirania és de tots i tot això?

Aleshores, com és que no han obert el meu col·legi electoral?