.

.

"Malaurat aquell qui oblida els vents/ i segueix, i no atura la roda/ no sabent entonar ni tant sols/ una pobra, i trista, nadala de caminant.

No hi ha millor mercader que el Ponent per la neu".

DirHivern.

Sergi Gómez i Soler

.


El Calendari d'Advent d'Animafesta - Can Carrasca

El Calendari d'Advent d'Animafesta - Can Carrasca

.

.

EL BETLEM DE CAN CARRASCA JA ESTÀ EN MARXA

EL BETLEM DE CAN CARRASCA JA ESTÀ EN MARXA

divendres, 24 de juny de 2016

Recollons l'hora que és i jo d'aquesta manera...




Ontinyent, a les tantes de la Nit de Sant Joan....


Torne ara de massa llocs i circumstàncies precioses...
Ha estat un dia ben difícil. No he trobat unes paraules que necessitava fins a les quatre de la vesprada, des de les sis del matí que les buscava, i això m'ha posat nerviós... A la fi, un servidor que no es mou mai de casa i que no escriu més enllà del seu blog, he acabat publicant dos articles en premsa digital!!!!! Això sí que no ho hauria esperat mai...!!!! L'un és aquest, una "captura" d'un article sobre el brèxit anglés que vaig ratllar ahir pel matí ací mateix i que ha acabat a La Veu del País Valencià, i l'altre una proposta del senyor Albinyana per a Vilaweb, què pot relacionar els Focs del Solstici del Pirineu amb els nostres. Ah, però és que nosaltres en tenim? Doncs ací està el que conte...

A vore. S'ha publicat bé el Manifest de la Flama del Canigó? Sí.
I el regal en forma de romanç que vos he passat? També...
Val, collons, quines hores...

Doncs ja està tot el que calia que estiguera en aquesta nit tan repunyetera, he, he, he..., ara, amb el teu beneplàcit, vaig a xafar l'orella.
Hui, em meresc alçar-me demà quan em done la real gana...