.

.

"-Seràs roure, seràs penya,/seràs mar esvalotat,/ seràs aire que s'ìnflama,/ seràs astre rutilant,/ seràs home sobre-home,/ perquè en tens la voluntat./ Correràs per monts i planes,/ per la terra, que és tan gran,/ muntat en cavall de flames/ que no se't cansarà mai./ El teu pas farà basarda/ com el pas del temporal./ Totes les veus de la terra/ cridaran al teu voltant./ Te diran ànima en pena/ com si fossis condemnat."

El Comte Arnau.

Joan Maragall.

.


dilluns, 7 de març de 2016

Torna la Passió a Xàtiva...



Jacarilla, a dilluns set de març de 2016.

L'any passat vaig parlar-vos molt i molt bé de la Passió que va oferir el Teatre de la Lluna a Xàtiva.
M'acaben de passar el cartell de la convocatòria actorial d'enguany. Serà el proper Diumenge de Rams, 20 de març. No he pogut estar-me'n de penjar-vos-el. I em permet d'aconsellar-vos que aneu, aneu a disfrutar-la perquè, realment, és obra de mèrit. Ben traçada, projectada i acuradament actuada, fins a extrems que no estem acostumats en aquestes contrades ni assumptes.

Jo no hi fallaré. Si voleu vindre, al meu cotxe hi cap gent...