.

.
"Algun dia m'alçaré/ des de la vall a la serra,/ de la serra al núvol blanc,/ del núvol blanc a l'estrella,/ de l'estrella a l'infinit/ que mon esperit sedeja".

Esperança.
Jacint Verdaguer.
.


Si no pots amb l'enemic, unix-te a ell...

.

.

dijous, 3 de març de 2016

Nanos, Vell i Vella, i també "Viejotes"...



Jacarilla, a dijous tres de març de 2016.

Mitjan Quaresma passada, Setmana Santa assegurada... I no l'he passada massa galdosament, no, perque em vaig quedar sense poder disfrutat de Cocentaina i els seus Nanos. Espere veure prompte fotografies, que només he pogut conéixer el Nano que representava Milagro gràcies a les xarxes...

Tampoc no vaig poder apropar-me a Callosa de Segura, tan propet com la tinc. Allí tenen la tradició dels "Viejotes" la mateixeta que al meu estimat Raval, i a Agost, i a Picassent, i a Morella, però amb altre nom... El nom, sovint no fa la cosa, bé ho sabeu (per més que tantes altres vegades la cosa fa el nom...). Bo, deixem-nos de bajanades homeofilosòfiques. Vaig a llegir-me la crònica que en fan al periòdic Información de la tradició callosina i a anar pensant que, potser, el millor siga fer-me jo una bona parella de Nanos a l'any que ve i posar-la a la porta de l'institut...