.

.
"Algun dia m'alçaré/ des de la vall a la serra,/ de la serra al núvol blanc,/ del núvol blanc a l'estrella,/ de l'estrella a l'infinit/ que mon esperit sedeja".

Esperança.
Jacint Verdaguer.
.


.

.

diumenge, 27 de març de 2016

Angelet i Angelets...

Recupere, hui que és el dia en què l'Angelet de la Corda ens durà la Primavera, un post d'octubre de 2014 en què vos oferia un article que vaig ratllar el 2011 per a la revista Almaig, el penúltim que vaig publicar-hi.

--------
Em demanen que envie material que haja publicat sobre àngels. L'envie. I ja que el tinc, perquè no compartir-lo amb vosaltres? Ja el tinc a mà, vos penge l'article que em va publicar la revista Almaig, Estudis i Documents XXVII, de l'Associació "La Nostra Terra" d'Ontinyent el 2011, i que duia per títol "Hòmens, àngels, terra i cel canten joies..., una visita als àngels festius valencians i als de la Vall d'Albaida". El vàrem dedicar a l'Angelet de la Corda d'Alfarrasí en el seu centenari. Espere que tingueu la paciència angèlica de llegir-lo. Jo en vaig quedar content. Llavors, però, era altre temps...