.

.
"Any empeny qui dia passa/ si no corre poc ni massa;/ que el passar no t’ha de doldre,/ el sol sap on s’ha de pondre./ Si vols prendre el meu avís:/ hora és de ser feliç".

Gnomon.

Sergi Gómez i Soler
.


diumenge, 31 de gener de 2016

Quatre fulls sobre les Mahomes...

Detall d'una de les darreres "iniciatives" que hem tingut..., paciència que prompte ho veureu complet...



Ontinyent, a dissabte trenta de gener de 2016.

Amb la història que en no res ens arriben les festes de Bocairent, un persona em demana si tinc res publicat sobre les Mahomes... Sí, i tant, ara en poder et passe el primer que trobe... I ja que li ho passe a ella, per què no passar-vos-ho a vosaltres també?

Heus ací un fragment de l'article "Una mirada als nans i gegants valencians" que vaig escriure el 1999 per al llibre El teatre en la festa valenciana, editat pel Consell Valencià de Cultura de la Generalitat Valenciana i dirigit, ves per on, pel professor Antonio Ariño.

A hores d'ara, tinc textos molt més actualitzats, però mentre els localitze, que estic llevant el betlem i ma casa és el més paregut a una profunda selva que et pugues imaginar, açò servirà...