.

.
"Si la mort ve a buscar-me/ té permís per entrar a casa/ però que sàpiga des d'ara/ que mai no podré estimar-la".

Vida.
Lluís Llach i Grande.
.


.

.

divendres, 11 de desembre de 2015

Ja va prenent forma el teatret...






Banyeres de Mariola, divendres 11 de desembre de 2015.

Sí, ja fa fred. Es nota pel port de l'Adern, quan s'entela el vidre del cotxe... I jo, a cos, cap a Banyeres, a veure un dels assaigs de l'obreta de teatre dels Reis de l'Orient.

En un corredor de la Casa de Cultura, un grup amable de gents que reciten. Alguns necessiten poc el paper, altres lligen atentament... Entre ells, un vell conegut del Campet que encarnarà el personatge més xulo de tots... No fem spoilers, per favor! He conegut la Mare de Déu, Sant Josep i l'Àngel. Què bé que ho farà la xiqueta...

I tot són propostes, tot són advertiments de l'experiència als nous responsables de com fer, del què pot passar... En el temps que falta, s'assajarà més, es gravaran les veus i s'analitzarà punt per punt cadascun dels elements del seguici... M'agrada escoltar-los i veure'ls com viuen l'experiència. Em du records de quan jo també m'il·lusionava amb bagatel·les precioses d'aquestes. Quins moments més bonics...